Beeldbellen WeSeeDo | Bereikbaarheid Customer Support

Inmiddels zijn we een aantal weken onderweg waarbij we zo goed mogelijk proberen om te gaan met de beperkende maatregelen die we ondervinden vanwege het Corona virus. De één lukt dit nou eenmaal wat beter dan de ander. Dat geldt voor u als zorgverlener maar ook voor ons team van Abakus.

We begrijpen de zorgen en uitdagingen waar u als fysiotherapeut tegen aan loopt. Hoe moet het nu met uw patiënten nu u ze mogelijk liever niet wil ontvangen in uw praktijk? Hoe zorgt u er voor dat u toch deze patiënten kunt bereiken? Kortom, allemaal vragen waar we u zo goed mogelijk in proberen te ondersteunen.

Beeldbellen WeSeeDo
Nu u geen patiënten kunt ontvangen in uw praktijk, hebben we er voor gekozen om beeldbellen van WeSeeDo direct toegankelijk te maken bij Abakus. Hier zijn we zo enthousiast mee aan de slag gegaan dat we enigszins overrompeld zijn door de enorme vraag naar beeldbellen.

Ons team heeft overuren gedraaid om alle Abakus gebruikers zo snel mogelijk aan het beeldbellen te krijgen. Vervolgens kregen WeSeeDo en verschillende internetproviders te maken met hick-ups en vertragingen op het netwerk door overbelasting. Iets wat volledig buiten onze controle lag om op te kunnen lossen. Maar waarbij u met beeldbellen, net zoals bij andere aanbieders, mogelijk de nodige hinder ondervindt. Inmiddels zou deze overbelasting grotendeels opgelost moeten zijn en zijn de nodige voorzorgsmaatregelen getroffen.

Onze Customer Support medewerkers staan voor u klaar om u daar waar mogelijk, verder te helpen. Ook kunt u op onze supportsite de vaak gestelde vragen bekijken of de handleiding van WeSeeDo raadplegen.

Bereikbaarheid Customer Support
Vrijwel al onze medewerkers werken nu vanuit huis. Ook zij proberen thuis dagelijks de balans te zoeken en te bewaren tussen werk en privé. En maken zich zorgen over hun eigen gezondheid en die van hun kinderen of ouders. En dat kost soms tijd en soms ook de nodige energie en stress. Maar allemaal willen we u, als Abakus gebruiker, ook in deze tijden zo goed mogelijk blijven helpen. En echt, u mag er op vertrouwen dat we hier onze uiterste best voor doen!

Daarom, om onze medewerkers zo goed mogelijk hun werk te laten doen en u te ondersteunen, hebben we besloten om tijdelijk onze openingstijden aan te passen. In ieder geval zolang de maatregelen vanwege het Corona virus duren. Deze aangepaste openingstijden zijn als volgt en gelden vanaf maandag 6 april:

Maandag t/m woensdag: 09.00 – 17.00 uur
Donderdag: 09.00 – 15.00 uur
Vrijdag: 09.00 – 17.00 uur

Op genoemde dagen en tijden zijn we telefonisch bereikbaar op het vertrouwde telefoonnummer 088 – 946 22 29 en we blijven uiteraard per mail bereikbaar.

Samen slaan we ons hier door heen
We vertrouwen op jullie begrip voor deze tijdelijke aanpassing. Laten we goed voor elkaar zorgen zodat we allemaal gezond deze lastige tijd doorkomen!